lördag 8 juni 2013

We stayed at home alone insted of fallning in love

Så har man slutat grundskolan. Trots att jag borde känna mig stolt över mitt medel som var det högsta på länge, sedimental över att klassen aldrig blir den samma och glad över att det äntligen är sommaren är här så känns det ingenting.
Självklart är man glad, stolt och sedimental men inte lika översvallande känslor som många i min ålder som också gick ut nian igår.
Avslutningen gick helt bra, niorna tackar för sig videon var sjukt bra! Trots att jag nog 'sett' nästan alla klipp när jag var med så vart den så bra efter klippningen, som Nelly gjorde.

På kvällen var det niornas fest också, hade grymt kul med roliga personer och kvällen var helt klart värd alla 975 myggbett jag fick igår kväll.

Och första sommarlovsdagen så har jag spenderat med att bara vila, lyssna på musik (I fight dragons och Alex Day, bästa nördmusiken) och varit med djuren. Nu ser det ut att bli regn med.. Så får väll ta och pallra mig ut och städa kaninburarna nu. :)
 Vackra klassen, Jag är enda tjejjen med byxor , heall yeeah ;)
Såhäääär glad var jag när vi slutade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar