söndag 24 mars 2013

Hej hej hej Hej

Idag åkte jag till 4H gården och träffade 5 andra kaninvänner. Lika kul som vanligt!
Vi hoppade med ninerna, pratade, fotade och gosade med varandras kaniner. Ett trevligt slut på veckan.
När jag kom hem var jag typ död. Bytte plats på kaninerna i hagarna och gick in. Så fick Carmen skutta runt i vardagsrummet medan jag låg på soffan.. Hehe..

Mer än så har det faktiskt inte hänt idag. Har knappt orkat på detmuddafukking fysikprov vi har på onsdag. Jag lär död, seriöst. Pang. Så dör jag. Elektronik, kan inget om det meeeehuuu...

Nu ska jag gå och få ordning på Carmens bur, försöka hitta en medecinfri lösning på min huvudvärk (har nämligen redan tagit piller som inte funkade) så ska jag rasta Brage och sedan packa ihop och fara till båtN, vi far ju nämligen till Stockholm i natt och till himelstalundgymnasiet i morgon woop woop.


Ha det gott. Så hörs vi någon gång nästa vecka.



Canon eos 1100 d ~ Canon EF 75-300mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar