onsdag 27 mars 2013

Halloooooo

I Måndags var jag, Malin och våra föräldrar i Sverige. Vi åkte till norrköping och kollade in himelstaundgymnasiet. En skola både Malin och jag har sökt till.
Vi hann gå på två lektioner en kemi och en 'hur man tar hand om olika smådjur'. och så gick vi runt på skolan och titta.
Djursalarna och djurhusen var otroliga! Ville bara stanna där hela dagen, haha. ;)

Synd att jag inte kommer att gå där, inte nästa år i alla fall. Det är alldeles för långt bort  så skulle inte orka pendla varje helg. Så det blir  Lusse. Är det aldeles för hemskt där så kan jag ju bara söka till himelstalund nästa år och går där istället.

Idag har det inte hänt så mycket. Vi hade fysikprov och resten av dagen var totalt slö.
Imorgon ska vi sitta och läsa hela dagen. Så slutar vi klockan 1. Sen är det looooov. :D


2 kommentarer:

  1. Såklart du ska gå där Nadja om det är det du vill pyssla med. Låt inte pendlandet hindra dig, norrköping är ju en trevlig stad och sen har du oss i Stockholm. Jag tycker det är så inspirerande att följa ditt stora fantastiska intresse för djur!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Men tanken på att måsta lämna mina egna pälsbollar här hemma i över två veckor per gång väger över. Klarar mig inte utan dem, haha ^^

      Radera