tisdag 1 januari 2013

Mitt 2012


Jag har umgåtts med mina underbara tvåfotade vänner
..Och även mina fyrfotade
Jag insåg charmen med att fota vilda djur. Speciellt fåglar.
Och hur kul det är med Macrofoto
Jag konfirmerades.

 Jag gick upp tidigt på helgerna för att fota naturen.
 Jag och kaninerna tävlade kaninhoppning.
Och var på ett superroligt kaninläger.
 Jag var på Rock-of, fick se artister jag ser upp till live.
 Vi fick veta att Hannibal är allvarligt sjuk. Alla sa att vi skulle mista dig. Men du har envisats.
 Jag hade en svacka i fotograferandet, men kom tillbaka i Augusti.

Vi var i Göteborg med klassen.
 Jag började försöka fota människor.
 Alf var här på aggressionsträning.

Jag kom in i cupcake världen.

Vi hade premiär för musikalen vi jobbat på i ett år.
 Vi åkte till Hessa och var med i MADD.


Jag fick en artikel på ett uppslag i lokaltidningen när jag praoade där.

Min älskade fluffboll Carmen flyttade hit

 Julen kom.
Hannibal fick en svacka igen på Julannandagen. Jag sa farväl, grät floder. Men du klarade det. Det var inte din tid änn.

 Det här har varit ett år med mycket ups and downs. Men det överlevde jag, och nu ska jag se till att ha ett kick ass 2013, med foto, djur och vänner.

2 kommentarer:

  1. SVAR: jaaaa åh! hälften av alla youtubes jag prenumenerar på är brittiska, dör de är så braaa!

    SvaraRadera