fredag 18 januari 2013

GEMIGTYPSOMMARNU

Lider just nu av någon sorts livskris. Eftersom att jag ska börja gymnasie i höst så måste man välja skola. Läskigt när man förut fått allt serverat. Vill ju gå en djurlinje, men sådana finns inte här. Och flytta hemifrån står tydligen inte heller på kartan. Så det blir väll att gå 'lusse' och se glad ut.
Mer läxor, mindre tid, mer huvudvärk. Yay, jag längtar.

Men i övrigt så är nog mitt liv ganska bra. Fotograferingen har hamnat lite på hyllan nu. Främst för att vintern är den bläkigaste årstiden ever. Trots att det finns mycket fint i naturen så hittar jag ingen inspiration. Det får komma lite blommar och insekter så kommer jag nog igång igen. :)

Har inte redigerat bilder heller, men det ska jag ta tag i... Nån gång.. I morgon.. typ..  (Märks att jag äääälskar att redigera bilder ellerhur?)
Bjuder på en charmig bild, oredigerat, ur fokus och lite koliknande människa.. Äh, Yolo :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar