torsdag 31 januari 2013

Dags för en liten uppdatering?

Har varit på Prao den här veckan. Åhhh, jag vill inte att den ska sluta! Älskar min prao, får göra det jag älskar, vara med djur. ♥
Har också gått och förälskat mig i en av kaninerna där, som dessutom är till salu Härregudnadjavadärfeletmeddigdukanintetahandomentillkanin.
Det är också skönt att vara med så få personer (eller tja, en) på min förra prao kände jag mig så pressad när det var så många människor runt omkring mig. Har en liten social fobi. Ja.
Sen får jag också börja klockan nio alla dagar. Snacka om känslan när man får sova 10 minuter längre på morgonen.. Haha.. ;) Imorgon ska jag dock upp klockan kvart i sju för att hinna med bussen (♥) men då får jag sluta en timme tidigare och kan vara med mina egna kaniner på eftermiddagen sen. ^^

Så ja, praoen är jättebra! Ska ta mod till mig och fråga om sommarjobb där i morgon så kanske jag får vara där mera i sommer sen. :))
På fotofronten händer det inte så mycket just nu. Nu har det varait mulet och plusgrader i et par dagar, så den vackra vintervärlden har nu förändrats till en ishal dödsfälla med slaskiga lerpolar. Så att ta ut kameran nu känns inte som den bästa idèn, men snart, VÅÅÅR! :D

Har en till sak att berätta med, men det får ni (Om någon läser) veta nästa helg, maha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar